Halaman

Sabtu, 14 Ogos 2010

cOrEtAn AkU yAnG mEnGoNg TeNtAnG nOvEl BuT nOt NobEl

dah lama dah aku xmnulis blog aku nie...huhuhuhu...mungkin masa aku skunk amat aku perlukan untuk aku tambahkan duet sdiri...
arini2 aku kat utm jb nie mcm2 ade....sedey sbb bukan kat umah + gembira ngan kawan2+ riang sbb mcm2 aku jumpa org+ geram ngan semen yang sgt membengongkan aku+ n mcm2 lagila...

dari smalam aku dah star jadi bengong sbb pikirkan tentang novel aku
apela erk yang aku nk goreng dalam 2...
ntah pape je t yg aky letak dalam 2...harap2 t dah seap jgn pulakla ditolak...matila aku n mas kalo kne tolak...
novel aku nie aku ngan masz dah plan nk letak tajuk " pilihan terakhir"... apela yang pilihannya 2 erkkk n apela dengan terakhir 2 erkkkk... aduhhhhhhhhhhhhh! dugaan nie...
dahla skunk bulan puasa kne lak pk benda yang xpenah aku tepk nk kne wat seumur hidup nie
baca novel pown x, tambah lak aku aku nk mengarang novel....
uwaaaaaaaaaa cayala sama lu sharina...

yes! i can do it... must n must n also must do it!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan