Halaman

Ahad, 17 Oktober 2010

___atiE Gumbira!!! daLam seDeYyy___


hoyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeihhh!!!
gedikla pulak ase...huhuhuu...
ape erk yg membuatkan aku jadi mengong skejap mcm nie...
dah ase mcm xde life dah skunk nie dok kat UTM...
"""OMG....ble la sume nie nak berakhir...
nak mnunggu smpai tahun dpan amatlah membosankan..."""

xpe...apa2 pon aku tetap kene lalui jugak...
bbalik pada post aku...atie gumbira???
btol ker er??? ish3...musykil aku dengar...
asenyer xla bape gumbira sgt...tmbah lak ngn time skunk nie yg amak mbosankan...kerana terpaksa berchenta dengan darlingku PSM....

tapi gumbira la kot...kot???
ish3...maen kot2 pulak erk aku nie...
tapi mlm tadi aku mmg eppy kot..."kot lagi"
sbb aku dpt berkenchan dengan bunga ke luar...
huhuhuhu...
bungaaaaaaaaaaa!!!
wa leb u la...

uwaaaaaaaaaaaa...tapi dalam atie trase sedey la pulak...
PANAS jer ble tingat aper 2?????
tingat tuuuuuuuuuuu laaaaaaaaa...
hoh0ho...bunga jer tawu...
sbb xdpat nak pelok cium "dier" arie2!!!
sbb lom leh jadi pemiliknya...
ape 2????
wawawawawawa...

jgn pikay laen k!!! pustop.
kite tringen nak bli something...tapi panas jer ase sbb dapat pandang jer dlu...
harap2 minggu dpn dpt jdi pemiliknya!!! hoh0ho...
ape2 pon..skunk tgh mengharapkan agar aku dimurahkan rezeki olehNya...
amin~
pape pon...hidup mesti gumbira...hoyeeeeeiyyyh!!!


1 ulasan:

  1. ehem3~plok ciom ape tuh?agagagagaaa...handbag ka?

    BalasPadam